Laiton tuohon viereen tuosta pitsiosasta vielä tarkemman kuvan jos se jotain kiinnostaa :-)


Ja kattokaa mitkä kengät! Oli ihan pakko ostaa. Niissä oli semmoinen hintalappu jossa luki 35,- ja sitten niissä oli toinen hintalappu jossa luki 5,- Eiks oo ihkut?





Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.