Minä kyllä tiedän että meitä on moneen junaan ja osa jää asemalle mutta toisinaan toivon että osa jäisi pikajunan alle! (tiedän, ilkeästi sanottu mutta ei voi mitään. Minäkin saan vetää herneen nenään moisesta paskanjauhannasta!)

Ja jos nyt SINÄ luet tätä niin ota asioista selvää ennen kuin alat parjaamaan ketään! Minun kirjanpitoni kestää auringonvalon, kestääkö SINUN omasi???




Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.