Kassi on vuoritettu isoäidinneliö ja hihna virkattu ketjusilmukoista kaksinkertaisella langalla.
Lankana on Novitan Teddy.

keskiviikko, 15. maaliskuu 2006

Tuntee nimen marsu
ATC Arvonnat Eläimellistä menoa Hamina Huovutuksia :-) Huumorilla otettavaa Häähömppää Ilmoitukset KIP Koolatessa roiskuu Kortit ja askartelut Kässäkerho kokoontuu Lahjonta Meemit Neuletapaamiset Neulomuksia :-) Näpräily Ompeluksia :-) Reissussa Tiedotteet Tontti Vaihdot ja swapit Vallu Virkkauksia :-) Yleinen
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.