Tässä tulee sitten kuvia jonkin verren kuvia näyttelystä - tällä kertaa saatte kestääkin näitä eikä häähömpötyksiä. Neuleita on valmiina ja samoin ompeluksia - neuleita esittelen ensi viikolla ja nämä ompelukset sitten joskus kun _SE_ päivä on ohi ;-)
Tää pihakeinu pöydällä oli ihana. Heti kun jostain tipahtaa kolmetonnia ylimäärästä niin ostan tuommoisen!
Lampaita, paimennäytöksiä ja lammasesittelyä kehässä.

Äitiammut oli siististi "navetassa" ja isäammu omassa karsinassa. Tuo sonni oli jättimäinen, ei mahtunut edes kuvaan kokonaan :-o

Possut kiinnosti pientä seuralaistani ihan ehdottomasti eniten. Ja karju - siis isäsika oli komee!
Tään aasin olisin voinut adoptoida vaikka heti.

Tämä rouva esitteli taulujen maalaamista langalla ja neulalla, kerrassaan ihania töitä. Tuon ammukuvan olisin voinut huolia omaan kotiinkin :-)
Seuralaiseni. Lauri 3-vee ja Oskari 6-vee.
Tuossa paidassa lukee Karjujen Karju, mut ei oo Hanin näkönen. Tos toises on miun tissit kuvattuna, mut ne on vaan kuvausrekvisiittaa joten älkää välittäkö. Oli ihan pakko ostaa tää paita. Samoin ostin tuon lasisen kaulakorun.
Sitten ostin nää rokkikopiot, kävelin junalta kotiin ja het oli tuossa remminkiinnityskohdassa rakkula :-/ Mutta onneksi miulle luvattiin tehdä tuommoiset hiano pistokkaat, limen väriset tietty. (klikkaa kuvaa niin löytyy lisää kenkiä)

Ja tähän päättyi raporttini Lahdesta, kiitos seurasta ja toivottavasti tapaamme taas tulevaisuudessa enemmän käsitöidenkin parissa.




Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.