Ajattelin onnitella itseäni kun taas jälleen kerran täytän 21 v.

Kakkukin oli valmiina tänne mutta, mutta... kuvansiirto ei onnistu joten pitänee lisätä se myöhemmin.

Tässä se kakku jonka tänne varasin.

32009.jpg

Jos tänne joku samana päivänä syntynyt osuu niin jätä puumerkki, ei tämä niin voi olla vain minun syntymäpäiväni.

Länsimaisessa horoskoopissa olen siis vesimies ja nouseva merkkini on kauris. Itämaisessa olenkin apina ja savolaisessa  v
es'mies jossa nousevana merkkinä on poro. Druidien puuhoroskoopissa olen jalava. Atsteekkien horoskooppikin löytyi, mutta siihen on syntymäpäivähaku vasta tulossa joten en tiedä varmasti mikä siinä olen.

Edit: vielä yksi horoskooppi, LAPIN NOIAN, löytyy täältä mehiläisiä ja hunajaa blogista :-)  *kiittää vinkistä*

Ja julkaisuajankohta on tietysti syntymäaika minuutilleen *virn*

Ja kattokaas mitä miun ihana miäs oli miulle ostanut, mie kuulun niihin jotka on sudokuun koukussa.  Siin on vehkeessä 9 tasoa ja pelejä saa lisättyäkin jos ei nuo jo olemassa olevat riitä, kiva kapine - piipittääkin "mukavasti".
32026.jpg

Ja anoppi oli ostanut sudoku-tehtävävihkosen, on mulla nyt illoiksi puuhaa :-D