
Sitten pari kuvaa harrastustoiminnasta.
TW-tiimikokous





Tontilla kävi vieraita.

Ja Haminassa oli kutsutalkoot.

I.H.A.N.A:n tapaamisessa söin paketoitua leipää.

Ja Atomin tyylinäyte miten lankakerää pidetään...


Ja Haminassa oli kutsutalkoot.

I.H.A.N.A:n tapaamisessa söin paketoitua leipää.

Ja Atomin tyylinäyte miten lankakerää pidetään...





Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.