Tämä hauska meemi löytyi Kotiäidiltä joka on koukussa.

* Nimesi (2. nimesi ja lähimmän naapurisi sukunimi)
* Asuinpaikkasi (kaupunki, jossa viimeksi kävit junalla)
* Ikäsi (lisää oikeaan ikääsi lohjenneiden sormikynsiesi lukumäärä)
* Ammattisi (naiskäyttäjä kirjoittaa äitinsä ammatin, mieskäyttäjä isänsä)
* Harrastuksesi (harrastukset, joita et ikinä voisi harrastaa/sietää)
* Lapsiesi lukumäärä (montako hiusta lähtee päästäsi, kun vedät)
* Hiustenvärisi (tämän hetkinen paidanväri)
* Silmienvärisi (tämän hetkinen housujen väri)
* Musiikkimakusi (genre, jota et siedä)
* Lempiartistisi (tyyppi, kenen biisin kuuntelit viimeksi)
* Itseäsi parhaiten kuvaava adjektiivi (se adjektiivi, mikä lukee ensimmäisenä,
kun kirjoitat googleen 2. nimesi ja "adjektiivi")

Hei kaikki sivulle eksyneet, olen Sinikka Kopra ja asun Riihimäellä. Ikää minulle on kertynyt 37 vuotta ja ammatiltani olen keittäjä-siivooja.
Lempiharrastuksistani voin mainita ainakin show-painin, benji- ja basehypyt, yleensä kaikki extremelajit ovat todella lähellä sydäntäni.
Lapsia minulla on vain 3.
Hiustenvärini puolesta olen täysin blondi, itseasiassa hiukseni ovat lähes luonnonvalkoiset ja silmäni ovat mustat, timantein ja helmin koristellut.
Lempimusiikkini on semmoista joka soi kovaa - kaikki punk-heavy yms. Siihen olennaisesti liittyen lempiartistini on Fredi.
Minua parhaiten kuvaava adjekti on sininen, tai jopa sini-valkoinen.