Tälläiset kortit tein tontilla ollessani. Toivottavasti Marikin tykkää näistä



Tuli tuossa mesessä jutellessa ilmi että teen vielä kuoret korttien postitukseen. Ulkopuoli on vanhaa tekstiä ja sisäpuolelle kuoreen laitoin A T C kirjaimia, vesileimamuodossa.
Lupasin vain laittaa tänne näytille ne kuoretkin, että olkaapas hyvät kaima ja mamma







Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.