http://www.nicefactor.fi/
http://nicefactor.vuodatus.net/Testi jatkuu, ylempi on kotisivulle ja alempi tänne blogiin.
Kommentteja otan mielelläni, onko koko sopiva yms.
keskiviikko, 1. helmikuu 2006
Tuntee nimen marsu
ATC Arvonnat Eläimellistä menoa Hamina Huovutuksia :-) Huumorilla otettavaa Häähömppää Ilmoitukset KIP Koolatessa roiskuu Kortit ja askartelut Kässäkerho kokoontuu Lahjonta Meemit Neuletapaamiset Neulomuksia :-) Näpräily Ompeluksia :-) Reissussa Tiedotteet Tontti Vaihdot ja swapit Vallu Virkkauksia :-) Yleinen
Kommentit
Tämän blogin kommentit tarkistetaan ennen julkaisua.